Saya pikir, salah satu sebab mengapa penyebutan suku minang tidak begitu
populer karena umumnya suku diidentikkan dengan nasab sementara nasab dalam
Islam (dan juga secara umum) adalah menurut garis keturunan ayah. "Paradoks"
ini susah menjelaskannya pada orang luar Minang.

Ichwan (41)

On Tue, Mar 10, 2009 at 4:22 PM, Dr.Saafroedin BAHAR <saaf10...@yahoo.com>
wrote:

> Rangkayo Hifni, memang alah saatnyo kita muloi marapikan namo-namo kito
urang Minang ko, tamasuak untuak para sanak kito nan punyo 'dwi
kewarganegaraan' sarupo Sanak Tifatul ko.
> Karano namo marupokan lambang sarato harapan, kito carikan namo nan
rancak-rancak, dan kito haragoi namo ayah jo suku ibu kito.
> Sacaro indak langsuang, manata namo ko akan manghubungkan dan mamfungsikan
saluruah anggota suku nan sadarah sarato sakaturunan jo kito manuruik adat.
> Nampak dek ambo, nan paliang rapi dalam soal ko iyo para dunsanak kito
dari Batak. Hebatnyo baliau-baliau mampu maju sarantak di sagalo bidang, di
sagalo tingkek, sasuai jo kaidah 'dalihan na tolu'. Ciek di muko, duo nan
mairiangkan di balakang, saroman metode MLM maso kini.