Wah....insyaallah pak, tapi tantunyo sabagai "/tungganai/" kito, apak
tetap harus ado sebagai senior nan alah "/manaruko/" dulu. Dalam proses
marespons situasi sakali /"aia gadang, sakali tapian baraliah untuak
mambangkik batang tarandam", /tantu selalu relevan yang pak syaf pernah
karajokan. Iko dalam rangka "/manyisik dindiang nan alah rompong/ dan
/mangajangi lantai nan alah lapuak". /Pastinyo indak ka ma asak /sandi
rumah/, indak ka maliah /jalan tampek lalu/ dan tantu untuak /mampakuek
kapalo banda/ di nagari/./