Da Rainal dan Pak Emi

Ndak ado lai nan ka ambo ungkapkan, nan pantiang ambo banyak dapek
pelajaran, mutiara hikmah hiduik, baa babuek elok buek sasamo sarupo
nan ambo simak habih sarapan pagi (sabtu) di rumah Uda Rainal di Sulik
Aia, kito bakumpua di barando lalu Uda bacarito sagalo
pandangan-pandangan iduik dan baa cinto ka nagari dengan bertindak
nyata, lalu ditutuik jo Tauziyah dan Doa dek Pak Haji Emi..iyo sajuak
rasonyo...perjalanan tu jadi manyanangkan buek kami (rombongan) cuaca
elok bersahabat, indak ado halangan dijalanan, indak ado nan sakik
segar dan sehat semua Alhamdulillah...cubolah bayangkan kami hanyo
makan katupek siang jam 11 di Ombilin..lalu makan lah malam sajo lai
Jam 10 di Simpang Raya Bukik Tinggi...tapi kami segar-segar sajo...dek
lai indak mambisu sajo didalam oto..Heboh bana..indak ado
perainyo...basanda gurau jo Pak Emi...dek ulah kisah si MONEN..nan
sambuang manyambuang..indak putuih2nyo..putuihnyo katiko Pak Emi indak
tahu di dunie lai..katiko..lah maukua panjang kasua jo ambo di ruang
kantua SPBU nyo di by pass Bukik Tinggi.

Cubolah bayangkan sanak
Ndak ado nan sagilo tu bana ambo senyum dan ketawa ngakak..sambia
maronta-ronta kaki ambo sarupo jalan ditampek dan manahan paruik sakik
dek galak..tu kalua aia mato dek mandanga cerito, gurauan, lawakan,
humor Pak Emi yang disampaikan sangat ekpresif dengan bahasa tubuh
yang Pas..apolai katiko istirahat di jalan, lapau malapeh rangkik
badan2..baujuang taruih sajo kisah si MONEN ko dek Pa Emi..

Caro malapeh "Gas Baracun" alias Kentut sajo...bisa dek Pak Emi
manilai karaktek dan sifat sesesorang...yo sabana lawak...indak data
sajo mancaritokan penuh gaya dengan gerak tubuh dan intonasi suaro
bilo naik, bilo mandata bilo maninggi suaro Pak Emi sangaik Pas bagi
ambo nan bisa marespon..dengan kemampuan olah pikir..mabuek Pak Emi
dapek lawan...ibaraik..sebuah iklan layanan seluler
Nyambung..terussssss..sangaik interaktif bana komunkasi kami, ditambah
seorang personil lai..adiak kelas pak Emi SMA 1 Bukik Tinggi nan ikuik
di rombongan..nan salero humornyo..mana tahaannnnn.

Senyum jo galak ambo..sabana lapeh..bukan basa basi..disikolah
kakuatan Ikhwanul Muslimin..Silahturahmi..ambo ndak ado kepentingan
apo2 jo Pak Emi ..indak ado vested interest...baitu juo jo Da
Rainal....

Cubo awak caliak jaman kini "Nomor Tertawa" para elite pemimpin dan
partai..bagalak-galaknyo baso basi sajo...galak nan panuah
kepentingan..dan mukasuik tertentu..galak penuh paksaan..senyum nan
tapaso dibuek....lah salasai tujuan nan mukasuik dicapai dibalakang
mangecek "Indak ado gai lucu2nyo apak yang terhormat tu malawak dimuko
waden..waden tapaso se galak..apak terhormat tu galak..waden galak
lo..padohal nan den galakan apak tu..nan jaleh lah sanang hati e waden
galakan lah jadi mah...nan kandak jo mukasuik dek inyo laluan dek apak
yang terhormat tu"

Tarimo kasih Da Rainal dan Keluarga dan Pak Emi dan Keluarga..bilo2
awak ulang liak..bawisata ka ranah...ambo
suko..bakuliliang..mangoboy-ngoboy bantuak nan Pak Emi lakukan...

Wass-Jepe