"panek manakua taruih utk manulih. Baitu sen lu (hahaha...oooiiii JePe
gue niru dialek urang BukitTinggi) reply ambo utk Rangkayo Hanifah."

Ky...kok antene sadang MANAKUA ko...sinyal nan tatangkok nan
randah-randah sajo mah, tapi kok Manakua dek manulih...antene angku
sadang tagak bana mah..nampak e

Iyolah...ambo suko juo dialek bukik tinggi Uni Iffah dun.....Dun Sen
..Go..No...di episode Buyuang Koboi jo Upiak Leba DYEK tarasao bana
...bahaso Kik Tinggi tu Miaaanggggg...ha..ha..ha

Dek kampuang awak sa DAS Batang Selo..iyo bana nyo..angku mangecek Miang..tu
itu bana lo di kampuang ambo..

Ndeee..Miaannng..lamo lai..waang togak diboliak pintu...

Angku kok indak ambo KICUAH...amuah buluih ambo dek nyo

sarupo carito rang Maliang di asrama tu..tapaso..bantuak itu mangicuah
angku..Mianggg :)

Wass-Jepe