Bagi ambo KOMITMENT nan paliang penting. Wakatu GF maju sebagai Gubernur,
komitment apo nan dipataruahkan dek partai nan mandukuangnyo dulu (PDI jo PBB).
Dan ciek lai apo istimewanyo GF ko sebagai Gubernur dek sampai basitagang lo
awak dibueknyo. Ambo ndak do maliek kemajuan dari Sumatera Barat semaso
kapamimpinannyo.
Alun lupo dari ingetan awak basamo ba a ndak do koordinasinyo tour de Singkarak
kapatang ko. Terlepas dari sia nan salah, tantu nan sapangka juo nan haruss
manangguangkan. Ado ndak steatment
baliau.....................................ndak bunyi apak kito tu doh.
Dari beberapo kali ambo batamu, salalu nan dikecekkan baliau ko"sajak otonomi
daerah ko yo lah payah bersatu dg kapalo darah nan lain, lah jadi rajo dinagari
masiang2 (iko lah bahaso kasanyo dari ambo)". Jan dipasalahkan kapalo daera
tingkek II tu, iko kan masalah kapamimpinan.
GF manjadi tokoh nasional, beko dicari lo alasan baliak bilo gagal.
Tapi yo alun kalua tokoh nan dahulu mambaok harum ranah ko lai. Labiah ancak
indak muncul dari pado namo gadang minang ko nan tabaok hancua dek ego
masiang2. Awak jan hanyo jadih urang parami lapau sajo nan nionyo basorak kama
arah angin sajo tapi awak inok2 dululah apo nan kadisampaikan. Kini ko ma nan
kamanang, awak saraso ado dikapa tu, padohal kan paralu analisa. jan tabaok
evoria kapatangko sajo.
Ciek lai, sebagai a GF kapatang tu. Kalo sebagai Gubernur, awk bisa minta
pertanggungjawabannyo mamakai pitih negara. Karano delekrasi itu sipaiak nyo
bukan urusan negara. Dan malam tu yo manjadih contoh pemborosan dan
dinampakkan. Bara pitih nan dihambur2kan, samantaro nan bansaik ko makan sajo
lah payah.

Ambo pribadi ndak mandukuang siapo2, tetapi prihatin katokoh awak nan barasiah
ko. Jan sampai pitih negara lo tapakai pai ka Banduang ko. Kalo tapakai itu
namonyo yo koropsi juo salain tantunyo koropsi wakatu. Mudah2an lai indak