"Batu bulek basagi", kadang-kadang tadanga juo "Batu bulek basandiang" ko garah
Urang Awak. Apokoh ado kaik-kaiknyo jo katarangan "O Bulek" jo "O Kotak" dalam
ota kami di bawah ko? Di Awak nan huruf "O" iyo Bulek bantuaknyo, tapi di Jawa
ruponyo ado lo "O" ko nan indak bulek, bantuak kotak. Jadi, di Urang Awak kalua
garah, "Batu bulek basagi"; lah jaleh "bulek" tapi "basagi" pulo.

Mngkin koh iko juo nan ditaruihkan ka stereotip "Dalam duo tangah tigo" dalam
gurindam

Dalam duo tangah tigo
Dalam iyo indak pulo ...  ?

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif

Di bawahko ambo salin dari Bahtera:

[BT] Re: rawan paku
Aha, terima kasih keterangan detail antara "O Bundar" dengan "O Kotak". Bagi
kita di luar kawasan "> Jawanya orang wetan (Jogja ke timur), lain dengan basa
Jawanya orang ngapak" yang "O' ialah "O Bulat atau "O Bundar" saja. Pantas ada
beda ejaan o dan a antara "Bojonegoro" (wetan?) dengan "Banjarnegara" (ngapak?).
Wakktu saya ceritakan mertua saya dari Banjarnegara, orang keliru dengan
banjarnegara juga di daerah Sunda Jawa Barat.

Tetapi dalam kebanyakan berita-berita resmi di Media, banyak ditulis "O" untuak
Hamengku Bowono. lihat misalnya keinginan jadi Presiden:
http://www.flickr.com/photos/yanrf/2981455201/
Mungkikah karena keliru antara "o" dan "a" itu dalam papan besar itu terpampang
hanya hurf besar HB saja?

Salam,
-SS

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet