Batilanjang bulek sambia bagarah

Tabek gadang banyak carito
Awak mangaji tapi ado juo baduto
Wakatu dulu memang sangsaro
Tapi sanangnyo sungguah luar biaso

Kini awak indak bisa baitu lai
Dek ulah awak lah balaki jo babini
Mungkin ka dicubo di lain kali
Tapi indak di tabek gadang nan Uni sabuik tadi

Heeee........heeee.......heeee.........

Lembang, awal juni 09

Wassalam,
Tan Lembang (L,52+)
Lembang, Bandung

Bapak Budiman nan pagarah
Iko garah bukan sumbarang garah
Garah mambuek urang gerah
Gerah dek garah indak basitinah

Bapak Budiman nan baik Budi
Usah di ulang duo kali
Bagarah nan mambuek indak lamak hati
Takuik  jadi fitnah di lain hari

Bapak Budiman sahabatku
Yang suka membaca tulisanku
Kalau suatu saat kita bertemu
Sama seperti yang lain yang aku mau
Yang pernah bertemu denganku
Bertemu tak boleh hanya bapak dan aku
Berikut sahabat-sahabat RN yang pernah bertemu denganku

Aku telah bertemu dengan sahabat yang dekat denganku dulu
Beliau jadi imam sholat Zuhur ketika bertamu kerumahku di Bengkulu

Aku telah bertemu sekejap mata dengan pak saaf di Jogja
Beliau didampingi mahasiswanya
Kami ma ota di kampus UGM
Kebetulan waktu itu aku lagi magang di Gama-Techno

Aku telah bertemu Miko  dan keluarga
Yang ku minta menginap di rumah adikku di Bengkulu

Aku telah bertemu dua kali dengan pak Mulyadi
Di rumah adiknya dan di kedai lontong

Terakhir aku bertemu ephi lintau dan keluarganya
Yang sedang berdinas di UMB Bengkulu

Wass

Hanifah Damanhuri

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet