Assalammualaikum WR WB pak budiman. Tadi itu bait terakhir taraso mangganggu.
Kato guru ngaji walau mandi di kamar mandi, disuruah pakai basahan.....
Hanifah setuju kita tutup sesi iko sampai di siko. Samo bakarilahan awak yo.
Wass. Hanifah

lain harap mencantumkan sumbernya: ~dari Palanta r...@ntaunet