Aha, dek Rangkayo Hanaifah malewakannyo, iko kiriman Cubadak dari MakNgah.
Sadiokan garabak. Elok-elok mamikuanyo. Cubadak ko bagatah. Tapi rasio
mahilangkan gatah lah samo kito kaji basamo.

Ikua Postiang Indak Diapuih Masuak Dapua :) [istilah Nyit Sungut]
karano di sinan resepnyo langkok dari Kuliner nan Batigo.

http://images.google.com/images?client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official&channel=s&hl=en&q=Buah+Nangka&um=1&ie=UTF-8&ei=OjNKStnNB4TCNcvM6LQC&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=713550721

Salamat kacok-kacok, atau kulek-kulek kolak ... :)

Salam,
--MakNgah
Sjamsir Sjarif