Assalamualaikum wr.wb

sanak yesi jo sarato dunsanak palanta..

ambo ko ayah nan alah manggadangkan tujuah urang anak..alhamdulillah kasado
anak di gadang kan jo ASI, ado nan sataun adu nan duo taun labiah..nan sataun
tu tapaso baranti dek lah ado adiak no..he..he.. jan di galakkan yo..di
malaysia ko KB ndak baitu lah do..ndak samo jo nagari awak..Alhamdulillah lai
ndak ado nan bapanyakik doh..kecerdasan nyo pun alhamdulillah..nan suluang lai
dapek panggilan < PMDK> ka Univ. malaya..nan lain masih di SMP..

khusus nyo susu kedele <susu soya>, sa elok nyo di konsumsi oleh si ibu sejak
awal pregnant lagi, sebab inyo mengandungi acid amino yng di panggia lecytin yg
ndak ado dlm sumber hewan..lecytin ko memang salah satu protein nan sangaik
baguno unutuak balita jo dewasa, sebab ano mambantu manguekkan antibody..tapi
sebaiknyo kalu untuak baby..buek sendiri..sebab kalau nan bukan yg fresh,,ndak
bisa dijamin kesegarannyo..susu soya ko terlalu sensitif...capek basi, sebabnyo
high protein..jadi kalau nan di jua di pasa tu ndak terjamin kualitas nyo
untuak bayi...
ciek lai..untuak menetukan apakah si bayi sasuai atau tidak minum susu soya,
buliah di cubo saketek2 dulu..sisonyo..mama no nan aabihkan..tambah jumlahnyo
secara berkala..

saitu dulu..kok ado maso nanti ambo cubo mambuek resep menghasilkan susu soya
di rumah, insya Allah..
goodluck for dr. yelsi

wassalam..ryan L 42 ipoh, M'sia