Assalamualaikum wr.wb

untuak pak Muchwardi muchtar

ambo heran jo tulisan apak ko..apo sangaik nan ka diberangi sanak2 di palanta
ko..pemakaian bahaso kutiko maota atau pun berdiskusi ko bahasonyo santai
se..bukannyo sadang seminar bahasa Indonesia nan paralu bana manggunokan bahasa
yang baku sarato tata bahasa nan batua...asakan sanak nan lain buliah faham
sudahlah...

takuik pulo beko adolo nan takuik untuak bagabuah dek ulah sanak nan sangaik
menekankan penggunaan bahaso nan formal...

antian lah tu...posting apak pun ado nan manggunokan hurup kapital..iko jaleh2
melanggar tatakrama kutiko manulih di palanta ko..

pak muchtar pun harus ingek..bukan sado nan manulih disiko berlatarkan ilmu nan
tinggi dibidang bahasa baku..bialah palanta ko tetap rami..walaupun apo nan
didiskusikan atau pun nan diotakan tu bukan pakaro nan serius...tapi tetap
mampaliekkan raso badunsanak..sasamo kito..

ciek lai..kadang2 mambaco tulisan sanak2 nan barado di kampuang tu manjadi
palapeh taragak dek sanak2 nan jauah di parantauan....walau pun tapisah dek
ribuan kilometer..tapi taraso dakek kutiko maota di lapau <RN> ko

maaf kan ambo kok takasa..
wassalam,
ryan L 42 Ipoh M'sia