Waalaikumsalam warahmatullahi wabarakatuh.
Sato pulo sangenek,

Ambo mandukuang apo nan disampaikan dunsanak/adinda Edwin Chaniago
(Chaniago_forever/CF37) di bawah ko, memang utamonyo kito nan ingin bagabuang
disiko bukan hanyo sekedar mandapek info dan berita tentang kampuang halaman
kito... labiah dari itu adolah kito ingin ber-Minang-minang disiko, ingin
memunculkan nostalgia sewaktu di kampuang saisuak. Jadi apo nan alah ditulih
didalam Tata Taratik RN tu subananyo alah cukuik samparono. Silahkan kito
berbahaso tulih Minangkabau ala kampuang atau nagari kito masiang2 tanpa harus
dibateh-batehi. Kalau ingin ber - BI ... silahkan ..... atau ber Minang nan
alah kanai logat kota seperti : Lado = Lada, Bada Maco = Bada Maca, Sakilo =
Sakila dan lain-lain nan tujuannyo hanyo sebagai gurau atau palamak kato. Bukan
berarti kito memperkosa bahasa.... bukan !. Jadi ambo raso topik iko indak
usahlah kito papanjang, ikuik sajo apo nan alah di atur dek urang dapua. Dengan
ber-Minang-minang di RN ko, hati nan rusuah jadi ta ubek i.

Pemakaian BI yang baik dan benar silahkan digunakan bagi yang memang ingin Ber
Indonesia Raya disiko ..... Ambo salut ka Apak/Dunsanak/Adinda MM (muchwardi
muchtar) nan indak mancantumkan kode umuanyo, sahinggo kami ragu akan memanggil
apo ka Apak/Dunsanak MM ko nan selalu ma ingek i kito dalam berbahasa.

Wassalam,
HM Dt.Marah Bangso (52+)
Rang Sulik Ayie di tapian Sungai Musi (berarti lai acok mandi ...he...he...he..)