Pak Suhemi...

Luar Biasa Pak...

Apak punya anak laki-laki tiga orang banamo Irdhan, Irham dan Ihsan..
Mungkin ado sapantaran Ambo diantaro anak Apak batigo tu..
Pak Suhemi pun sudah mencapai posisi maha guru di bidang Apak, Luar
biasa Pak, begitu juga dengan segudang aktivitas bisnis dan sosial nan
lain, Ambo tahu dima posisi  SPBU milik Apak di daerah ByPass kareno
Ambo tingga lamo di Anak-Aia  Koto Selayan, daerah tampek Ambo bamain
bakuliliang diwukatu ketek,  daerah gantiang, koto ateh dsbnya itu,
sabalun bukik ditabeh dan jalan bypass dibangun tantunya, memang insting
bisnis yang luar biasa. Begitu juga kegiatan Pak Suhemi di dunia tulis
menulis

Dulu wukatu ketek masih SD..Ambo sudah melihat di daerah sawah
dibelakang rumah, maliek Bukik di Hotel Pusako, di wukatu ketek SD nantu
sekitar awal tahun 80-an Ambo bamimpi daerah itu manjadi pasa, bukik
Hotel Pusako itu bawarna tarang, ruponyo kini menjadi kenyataan ruko
basejejer di jalan. Ingin rasonyo Ambo menjadi bagian dari perkembangan
Bukittinggi ko, tapi iyo angok alun cukuik lai. Mudah-mudahan  diberi
Jalan oleh Allah.

Satantang Buah Hati, Ananda Pak Suhemi nan tigo urang iyo, tabayang pulo
di Ambo Ananda laki-laki Ambo nan tigo urang: Rayhan,Furqan,Thariq.
Apakah sanggup Ambo menghantarkan kejalan yang lebih baik dimasa depan.
Anak Ambo baru ketek-ketek barulah SD kelas 4 nan paliang gadang.
Mudah-mudahan pengalaman-pengalaman Pak Suhemi yang Luar Biasa ini
menjadi ibrah bagi kami nan mudo-mudo

Salam Hormat
Wassalam

DY Endah Kayo (36+)