Ondeh teguh karean lamo. acok bana muko angku nampak di tipi. genrenya
kombinasi harry potter, laskar pelangi dan ayat-ayat cinta. binguang? cigok
stek di http://www.negeri5menara.com.

sanang bana kalo angku amuah manulih resensi ko. bisa ka kompas? buliah rami...

Bara no pin bbm tu?

salam
fuadi
36, 9bln