Assalamu’alaikum w.w

Angku Saafroedin Bahar St.Majo Lelo dan

sarato dunsanak sapalanta nan ambo
hormati

          Kebetulan ambo alah manoton filem “Maratau”
jo urang rumah ambo di Bioskop 21 Kelapa Gading, karano itu lokasi nan agak
dakek dari tampek ambo, ambo ambiak  nan  mulai
8.30 Wib dan filemnyo memang agak panjang. Sekalipun baru hari kedua,
tetapi bioskop ampir terisi seketar 90 %. Manurut pandangan ambo filem ko
termasuk
filem yang bagus dan harus di saksikan oleh kito urang Minang, dan termasuk
generasi muda. Mako sesampai di rumah ambo beritahu anak-anak ambo agar mereka
besok menonton  filem tersebut.

Ada beberapa hal yang sangat menerik bagi kito masarakat
Minang dalam menyaksikan filem tersebut :

Bahso, bahso nan di
     pakai adolah bahso awak asli, yang diterjemahkan kedalam bahasa
Ingris.Bela diri yang di
     pakai adolah silek awak, yaitu silek Harimau, yang mana selama nangko kito
     maliek silek awak se akan-akan indak barani tampil atau kalah mental
     dengan bela diri lain, seperti karate, kungfu dll. Dalam filem ko menuruik
     pandangan ambo, selek awak tu nampaknyo indak kalah pulo do jo bela diri
     yang lain, seperti kungfu, karate. Pado umumnyo nampak di ambo nan  banyak
 di tonjolkan adolah dasar tangkok,
     seperti tangkok mamatah sesuai dengan pada umumnyo silek Minang; sakali
     urang manyarang, disuruah saba, duo kali, suruah bapikia, tigo kali, baru
     tangkok. Salisiah indak di cari  kalau batamu pantang di
ilakkan.Pengambilan banyak
     dilakukan di daerah awah, dengan menempilkan sawah-sawah nan barisi
     tanaman mudo, seperti parak lado, tomat dll.Curitonyo memang
     curito marantau,sesuai dengan kebiasaan awak suko marantau. Sahinggo
     mambuek pangana ambo malayang ka tahun 70 an sewaktu ambo masuak ka
Jakarta, hiduik
     sabatang kara kumari pindah.

Setelah
selesai menonton di perjalanan pulang ambo akui bahwa, ado terselip rasa bangga
di dalam hati, sebagai seorang Minang yang memang berkebetulan pula berada di
rantau. Dan tapikia di ambo, baa mangko baru sekarang diangkeh nan ma abiah
curito
dan silek awak, baa mangko indak dari dulu.

            Mengenai di kampung awak, mungkin
iyo barangkali promosinyo kurang atau sasuai pulo jo papatah awak.

            Maninjau jo Sungaibatang,

            Anam koto bapadi masak,

            Ulah cahayo layang datang,

            Lupo jo  ameh urai  awak.

Cunyo
urang itu selalu nampaknyo labiah rancak, sainggo tingga punyo awak.

Cuma
ado satu nan ambo sayangkan dalam curito filem tu, jagoannyo mati pada akir
curito, sahinggo indak bisa di sambung.

Mako
 saran ambo segeralah saksikan, sia nan
indak manyaksikan, pasti menyesal dan rugi.

Sakitu
sajo dari ambo, mohon maaf dan terima kasih

Wasalam,

Azmi
Dt.Bagindo ( 57 )