Ajo...buliah ambo sauti saketek.

Kondisi dibawah, hampir mirip jo yang dialami dek Rumah panjangnyo urang
Dayak bantuaknyo.

Diskusi mengenai langangnyo Nagari, hoyong ampiah rubuahnyo rumah gadang
ibaraik kilek camin alah ka muko, kilek baliuang alah ka kaki, alam
takambang jadi guru, sakali aia gadang, sakali tapian baraliah. Apokah
galodo yang menyebabkan langangnyo rumah gadang ko. Ambo jadi takana
palajaran nan diagiah sorang niniak mamak di kaki Tandikek zaman ambo
sikola dulu, katonyo ado hal-hal yang harus dijago dek urang Minang,
yaitu "Sandi rumah jan sampai diasak urang, jalan jan sampai dialiah dek
urang lalu, kapalo banda jan sampai diruntuah urang".

Sakian dari ambo Ajo

Andiko ST. Mancayo
Baladang di Jakarta, Manaruko di Batam