Bahkan nanpaliang ekstrim, ambo panah tacongang-congang jo tagalak sengeng,
kuncun ikua,  mandanga komentar saurang Urang Awak nan lah tamakan indoktrinasi
chauvenistic tu:
"Saya bukan orang Minang! Saya orang Indonesia koq!!!" jo caliak buruak,
busuang dado, sarato kadiak pinggangyo ka ambo.

Salam,
--Nyit Sungut
--- In rantau...@yahoogroups.com, Bujang Farid <bujangfa...@...> wrote:

> [...]
>
> Salam
> Bujang Farid,
> Perantau Minang di Riau.
>
> --- Pada Sel, 29/9/09, asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang,
> nanang, nanang, nanang <asfarinal2...@...> menulis:
>

> Dari: asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang,
> nanang <asfarinal2...@...>
> Judul: Bls: [...@ntau-net] Re: Masakan Khas Minang Kurang Dipromosikan
> Kepada: rantaunet@googlegroups.com
> Tanggal: Selasa, 29 September, 2009, 12:14 PM
>

> abih cakak takana silek he.....he.....kama sajo salamo ko pak

  • ... Muzirman --
    • ... Nofiardi
      • ... ASLIM NURHASAN
      • ... Riri Mairizal Chaidir
        • ... Rasyid, Taufiq (taufiqr)
      • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
        • ... Muzirman --
        • ... Bujang Farid
          • ... sjamsir_sjarif
    • ... Nofend St. Mudo