Assalamu'alaikum W W..

Tarimokasih banyak Kanda Nofrins alah mampostingan buah pikir hasil diskusi
di kantua Dirjen Dikit Tgl 13/10 malam.

Sangat luar biasa pemikiran yang di presentasikan Pak Teddy tersebut. Hal ko
nan salamo ko awak tidak ketahui dan tidak pahami. Dan pemikiran tersebut
rasonyo juo harus di sosialisasikan ke banyak khalayak, baik di Media
elektronik maupun cetak.

Rasonyo awak harus mulai sadar tentang kebutuhan bangunan untuak ke depan,
khususnya di wilayah sumatera nan rentan terhadap bencana gampo dan
lain-lain.

Untuak narasumber dari urang awak sendiri, rasonyo *Nanang (Syafrinal) dan
Uni Ir. Yennel Suzia (alumni SMA 1 Angk 73) paralu di ajak urun rembug
juo.*Karena baliau ko kan alumni arsitektur.

Ambo baru tau ado acara ko baru pukua 20.30 malam katiko mambaco wall FB
Nova Ardinal. Sangat manyasa ambo dak bisa datang, karano sedikit banyak nyo
tantu ota tadi malam bisa ambo buek an berita untuak Bukittinggi TV.

Tapi untuak ke depan, jikok Pak Teddy atau para ahli konstruksi lain sadang
ado di BKT, ambo pikia paralu juo di ajak ber interaktif di TV "urang awak"
nantun.

Sakali lai, Tarimokasih banyak atas LPM nan panjang leba dan badacak ko
kanda.

Wassalam W W

ABS, Rky Mulia

--
Arief Rangkayo Mulia....
39 Th/ Asa Pakan Kamih /Tilatang Kamang / Agam