Alhamdulillah, dan tarimokasih atas dorongan dari pakar nan produktif -
inovatif kol.
Tanyato Prof lai ndak lupo.
Ambo sendiri ndak kan lupo, nan wakatu berucap
" nah bahan tulisan Pak Emi nan taserak tingga di rangkai jadi mutiara
kata". Ternyata benar adanya.......tapi ambo hanya bisa monitor selama >2
bln di Medan  sejak pisah Juli sd Sept 09. Lap top ndak ta bao, BB masih
jauh.... alun ado anak nan "traktir ala pak Emi" he  he he. . . . .
Doa kan semoga datang 'inspirasi'. Sadang manyusun PR dari dinda Elthaf "
Kesan dan Pesan Reuni" Mudah2an tidak terlambat. InsyaAllah
Sekalilagi terimakasih

Wassalam
Masru *r*    Siddik,68th
tumpah-darah di 'Kali Jeruk, Paris