Dalam pengobatan alternatif cikarau indak bajalan surang tapi basaratoan jo
kumpai , sitawa , sidingin dan anak pisang batu lalu dibuek ureh sasudah
dimantoan atau dimantrain dek urang pintar . Mnhm maaf ikua indak taapuih krn
dikirim dari mobile phone , zul amry piliang .

jupardi...@yahoo.com wrote:
> " Kalau ado nan sakik damam paneh  di kampuang inyo nan acok maubek,
> basaratoan jo 'BISIAK BARUAK" Sanak Suryadi Kalau dikampuang ambo indak
> BISIAK BARUAK. Istilahnyo do tapi CAPAK-CAPAK BARUAK Bla..bla..bla..bla..bla
> Puuahhhhh (diambui he ubun2 tu) Capek cegak yo. He he he Kalai di level
> mangkuihnyo Nan ma tinggi sanak Bisiak2 Baruak atau Capak2 Baruak Ha ha ha
> Ado2 sajo yo sanak Sosiolinguistik nagari awak Salam_Jepe Sent from my
> BlackBerry® smartphone from Sinyal Bagus XL, Nyambung Teruuusss...! From:
> Lies Suryadi <niadil...@yahoo.co.id>
> [...]

      Berselancar lebih cepat. Internet Explorer 8 yang dioptimalkan untuk
Yahoo! otomatis membuka 2 halaman favorit Anda setiap kali Anda membuka
browser. Dapatkan IE8 di sini!