From: indrawadi pisang <indraw...@yahoo.com>
Subject: Bls: [...@ntau-net] HAYO SMK SUMBAR, BUAT PESAWAT TERBANG UNTUK
MENDUKUNG PARIWISATA !
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Monday, January 18, 2010, 12:02 PM

Untuak babagi informasi sajo yo dunsanak sadonyo....sabananyo tingga mengelola
potensi nan ado sajo lai
satahu ambo urang nan baduo ko kalau ndak salah lai aktif juo di SMK
Penerbangan di Padang
ambo alah memanfaatkan potensi itu untuak promosi udara
bisa dunsanak caliak liputannya di siko :

http://www.kompas-tv.com/content/view/17044/2/

tarimo kasih
indrawadi mantari
Univ.Bung Hatta-Padang