Sanak Andiko dan Dunsanak Sadonyo.

Tadi ambo tawarkan/ minta ijin ka Palanta, dek karano lah ado lampu hijau
dari Notaris awak yang juga Dewan Pembina (kalau ndak salah), Bandaro
Labiah

Jadi terserah saja, mau diurus dulu Badan Hukumnya, atau ka di cek dulu satu
persatu sagalonyo   :)

Di bawahko ambo copy kan posting ambo tadi pagi

riri
bekasi, l, 47

Dunsanak Sadonyo,

Sabalunnyo minta maaf kalau ambo melangkah tanpa ijin dari Palanta, terutama
para Dunsanak pemrakarsa Yayasan nan namo baliau2 tercantum dalam lampiran
draft Anggaran Dasar nan di posting Uda Mulyadi 5 tahun yll.

Tadi ambo lah berhasil menghubungi salah seorang Notaris yang juga tercantum
namanya dalam draft tersebut, yaitu Bandaro Labiah.

Manuruik Notaris, salamo indak ado yang telah menggunakan namo Yayasan yang
diinginkan, tidak ada masalah.
Urusan legalitas, termasuk narasi akte dll itu urusan Notaris lah itu, kita
serahkan ke ahlinya.

Kini ambo minta ijin dan pengarahan dari Dunsanak Sadonyo:

   1. Apakah boleh draft yang ada itu saya teruskan ke Notaris? (secara
   lengkap, baik draft Angaran Dasar maupun Daftar nama pendiri dan pengurus)
   2. Berapa modal awal (ambo lupo istilah persisnyo, beko bia dikoreksi dek
   Notaris) yang akan dicantumkan?

Tarimokasih, dan sekali lagi maaf kalau ambo terlalu cepat atau mungkin juga
salah menangkap pesan dari Ajo Duta dan Uda Rainal

Wassalam

Riri
Bekasi, l, 47