From: Ephi Lintau <ephi.lin...@gmail.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Mari Mendirikan Yayasan Rantaunet
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tuesday, January 19, 2010, 9:25 AM

Dunsanak palanta nan ambo hormati...

dek namo ambo tacantum pulo pado draft nan dibuek tahun 2004 nan
lalu..sarato ambo pribadi sbg anggota rantaunet...., sangat mendukung
upaya pembuatan yayasan rantaunet ko. gagalnyo pembuatan yayasan
rantaunet beberapa tahun menjadi bumerang bagi kito basamo utk lebih
baik. krn tujuan yayasan ko sangat elok.

manuruik ambo..nan dibutuhkan adolah komitmen dari org yg berada
didalam nantinya. ijan hanyo satuju2 di milist sajo...tunjukkan
komitmen, krn..kalau lah jadi...butuh biaya operasional...dan beko
ijan saling lepas tangguang jawab.

Mak duta....sengajo meulas baliak hal ko..ambo raso dek
beliau..lahmancaliak berbagai peluang dari luar negeri..utk kemajuan
kampuang kito...., dan banyak jupo manfaat lainnya sprt alah di
jalehkan diateh.

ciek lai...saran ambo.....beko kalau lah tabuek yayasan ko....ijan
pulo nan indak jadi anggota di yayasan maraso bukan member milis RN
lagi. krn terkadang muncul ke khawatiran..kalau lah dibuek
yayasan..seolah2 milis ko milik pengelola yayasan sajo. Pemahaman
sarupo iko perlu di pahami basamo oleh seluruh member RN. Ijan beko
lari dari RN. sahingga pembuatan yayasan membuat terpecah belah.
Mudah2an tidak.

Mari kita jadikan  tahun 2010, awal perubahan menuju lebih baik rantaunet......

salam
Yuhefizar a.k.a Ephi Lintau

--
Yuhefizar a.k.a Ephi Lintau