From: "dxnof...@yahoo.com" <dxnof...@yahoo.com>
To: RantauNet@googlegroups.com
Sent: Sat, January 23, 2010 5:46:26 PM
Subject: [...@ntau-net] PT Rantaunet Palanta Usaha

Sanak,
Info dari Om Mukti, PT RPU ko berdiri tahun 2001. Pendiri 12 urang salah
surangnyo pak Darul Makmur, modal awal pendiri waktu itu takumpua Rp 16 juta.
Status usahanyo kiniko hiduk sangan mati ndak nio (alias indak ado, malah
manjadi baban, sabab tiok bulan wajib mambuek SPT, kalau indak didando Rp
750000). Jadi PT tu kadipangaan? Dn