From: muly...@pusri.co.id <muly...@pusri.co.id>
Subject: RE: [...@ntau-net] bentuk usaha dengan modal donasi sejuta minang
jujur   dan  sosial hanya seribu rupiah
To: rantaunet@googlegroups.com
Cc: rgm...@yahoogroups.com, so...@yahoogroups.com, sulita...@yahoogroups.com
Date: Sunday, January 24, 2010, 3:06 AM

Jangan kan nan ketek Ri, nan gadang tingkek Nasional bahkan dibari namo
Internasional sajo (DAMI) kini alah stagnant hampia satahun ko.

Dulu ditahun partamo dan kaduo, program ko lanca dan basumangek....kini
tingga kito caliak sajo di websitenyo apo kenyataannyo :

http://www.danaabadi.org/

Ambo yakin pengurusnyo jujur, tapi dek karano wakatu dan sumangek alah
manurun mako nyo samanjak tanggal 3 Februari 2009 (sapuluah hari lai
satahun) indak ado lai nan batambah donatur/penyumbangnyo. Apokah dek
karano Pak GF alah indak manjadi Gubernur lai atau kendala apo?...ambo
indak dapek informasinyo, bak itu juo websitenya indak ado data atau
informasi baru dari webmasternyo.

Iko tulisan nan tabaco di barando website DAMI tu :

MARI KITA PANTAU BERSAMA !!!
Apa kata mereka tentang DAMI?
"Bila mati seorang anak Adam, putus baginya semua amalan, kecuali tiga:
sadaqah jariah, ilmu yg bermanfaat dan doa yg selalu dibacakan anak yg
saleh. Sadaqah pada DAMI merupakan dana abadi, selama itu dimanfaatkan
selama itu pula pahalanya dan amalnya mengalir pada yg memberi sadaqah. If
you can find pleasure in a little thing of life the big one will never
pass you by..." Rusdi Aras Jamal, Padang

Jumlah Transaksi : 1301 kali, Komitmen Rp. 369.059.219,- Disetorkan Rp
268.994.219,-

5 Komitmen Penyumbang Terkini
No. Tanggal Nama (suku) Domisili Nilai
723 03 Februari 2009 Ermansyah Jamin  Jakarta - Kebayoran Baru 10.000.000
722 03 Februari 2009 Sulfah E. Jamin  Jakarta - Kebayoran Baru 5.000.000
721 03 Februari 2009  -  1.000.000
720 03 Februari 2009 Dr Saafruddin Bahar  Jakarta - Jakarta 1.000.000
719 19 Juni 2008 Haris Munandar  - BANK NAGARI BANDUNG 50.000

5 Setoran Terkini diterima DAMI
No. Tanggal Nama (suku) Domisili Nilai
578 03 Februari 2009 Ermansyah Jamin  Jakarta - Kebayoran Baru 10.000.000
577 03 Februari 2009 Irwan Husein, SE. (Piliang) DKI - Jakarta Selatan
1.000.000
576 19 Juni 2008 Desy Fadlia Sari  - BANK NAGARI BANDUNG 25.000
575 19 Juni 2008 Yandra Djari'in, SE, MSi (Jambak) DKI - Jakarta Selatan
250.000
574 19 Juni 2008 Haris Munandar  - BANK NAGARI BANDUNG 50.000

Lihat Penyumbang lain

TALK SHOW DAMI DARI PADANG PANJANG KE JAMBI SAMPAI KE KANTOR GUBERNUR
SUMATERA BARAT

Hasil Pertemuan Di Padang
Pendapat Bapak Asril Tanjung

2007-01-28 20:43:23 wib, oleh : wetri
1. Bpk Asril Tanjung Pendapat Beliau : - Memberi bantuan kepada para
perantau Minang yang ingin berusaha tapi tidak memiliki modal. -
Diusahakan pada tahun 2007 DAMI dapat mencapai target sampai dengan 500
jt. - Target ke depan, bisa menscoup bida

Hasil Rapat Di Padang

2007-01-28 20:31:47 wib, oleh : wetri
[...]

Ketua Dami
DAMI LAUNCHING DI PADANG

2006-09-24 21:42:51 wib, oleh : wetri
Tgl 30 Agustus 2006 yll, Dami telah berhasil Launching di Padang. Acara
launching diadakan di Aula Kantor Gubernur Sumatera Barat bekerjasama
dengan Bank Nagari (BPD) dihadiri oleh Bank Indonesia Padang, Pimpinan BPR
seluruh Sumbar, Bupati/Walikota, Par

Gebu Minang
Kini Sudah Muncul DAMI oleh Yurnaldi
2006-09-04 06:23:03 wib, oleh : emha

Lihat arsip berita
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Semoga dunsanak atau apak/mamak kito nan duduak di pengurusan DAMI dapek
mambari penjelasan ka kito, sebab MUBES Gebu Minang tingga babarapo bulan
lai, Desember 2010 adolah maso akhir kepengurusan DPP Gebu Minang nan kini
ko. Dimaa akan diadokan Mubes Ka-V Gebu Minang tu sampai kini alun tadanga
gaung nyo, mungkin Pak Saaf salah seorang pegiat GM ko samanjak dak ulunyo
dapek mambari penjelasan pulo ka kito.

Wassalam,
HM Dt.Marah Bangso (53-)
salah seorang nan ikuik sato rapek2 Gebu Minang dalam rangka membidani
lahia nyo DAMI tahun 2006 dulu disalah sebuah Hotel urang awak di Jakarta.

> Teorinya ndak masalah.
>
> Prakteknya, di lingkungan ambo nan labiah ketek lah berkali2 usaho model
> itu. Dan selalu berujung dengan “menyerahnya sang collector”
>
> Riri
>
> Bekasi l 47

____________ _________ _________ _________ _________ _________ _________
Confidentiality Notice: The information in this document and attachments
is confidential and may also be legally privileged. It is intended only
for the use of the named recipient.
Internet communications are not secure and therefore PT. Pupuk
Sriwidjaja does not accept legal responsibility for the contents of this
message.
If you are not the intended recipient, please notify us immediately and
then delete this document. Do not disclose the contents of this document
to any other person, nor take any copies.
Violation of this notice may be unlawful.

--
..