Waalaikumsalam wa rahmatullaahi wa barakaatuhu.

Tantu kito paham *hidden message* disiko adolah "mendirikan jauh lebih mudah
dari pada memelihara". Atau "mambuek anak sangat mudah, manggadangannyo
susah".
Tantu iko pulo nan mambuek sanak ambo St. Lembang Alam,
indak amuah bakomentar soal pendirian YRN. Ado kekuatiran akan banasib
seperti RPU.
Sanak awak di Malaysia akan keluar dengan tanyo: "Apa pasal?". Low trust?,
conflict of
interest? lack of leadeship? dll.

Semoga iko bisa manjadi cambuak awak untuak indak akan tajadi di YRN.
Kalaulah
tibo saatnya bialah beko RPU akan menjadi sayap bisnis YRN.

Ado diantaro awak di palantako nan alah terbukti batangan dingin,
Organisasi dagang, organisasi asal-usul dan lain nan dikakoknyo jadi. Di
profile FB-nyo
beliau bamoto 'Life is beautiful, when useful for others...". Walau usianyo
agak sanjo,
tapi tampak masih energik. Buku "otobiografi" pengalaman organisasinyo alah
ambo baco.
Mari kito minta beliau memimpin YRN. Sementara kito nan labiah mudo dan para
Rang Mudo
mari mendukung beliau. Siapa beliau. Cubo takok!

St. Lembang Alam, mari masuak ka galanggang. Life is beautiful, when useful
to others.

Wassalam

2010/1/23 Muhammad Dafiq Saib <stlembang_a...@yahoo.com>

>   Assalaamu'alaikum wa rahmatullaahi wa barakaatuhu
>
> Info ini benar. Salah satu dari yang dua belas itu saya sendiri. Yang lain
> termasuk almarhum Amzar Bandaro. Bahkan termasuk inyiak Sunguik di Tapi Riak
> Nan Badabua. Saya bahkan tidak bisa berkomentar apa-apa terhadap keluhan pak
> Mukti....
>
> Wassalamu'alaikum,
>

> Muhammad Dafiq Saib Sutan Lembang Alam
>
> Suku : Koto, Nagari asal : Koto Tuo - Balai Gurah, Bukit Tinggi
>
> Lahir : Zulqaidah 1370H,
>
> Jatibening - Bekasi

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau Deli-Sumut, Jakarta, USA.
sekarang Sterling, Virginia-USA