Angku Mul, ambo ko urang Minang totok, urang kampuang ongok, jaleh ambo
sapandapek jo angku Lembang nan satahu ambo liau ko adolah ustadz mumpuni,
assalamualaikum Ngku, baa kaba kini.

ORGEN TUNGGAL

Ondeh si Uncu lah maonggek onggek
Si Pirin lah mandangek dangek
Co Mak Bunsu tacakiak karupuak jangek

Kotak a tu nan bapicik picik
Bunyinyo mancicik cicik
Co mancik sadang tasapik

Astagfirullah al aziim
Tampak barang licin
Tasumbue dibaliak andorok kain poplin
Nan sadang dipakai si Titin
Dek disingkok-an si Apin sambie basitungkin

Ondeh co karo dipantak jilatang
Kasuok kakida manggalinjang
Persis co binatang jalang

Kalera bacak kalian
Tambuang hambue lah ka sinan
Iko adolah pabuatan syetan

Capek ang angkek barang ang
Sabalun kaki den manyipak manarajang
Oi Titin kamanakan si Malin
Pulanglah kau capek cigin
Sabalun den tampa pakai cincin

Allahurabbi berangnyo angku Lenggang
Sisunguiknyo manggarik co harimau balang
Mancaliak anak mudo sadang bagoyang
Bamain OrTung disabuik urang
Sabananyo itu doso gadang

Panteh Minang di hoyak gampo
Anak mudo panuah doso
Nan tuo acuah sajo
Banyak ustadz ma uruik dado
Apolah ka dayo
Awak miskin indak lo bakuaso
Hanyo bado'a ka Nan Kuaso
Capeklah sadar umaik ko
Sabalun kiamaik datang tibo-tibo

Astagfirullah...

Balikpapan, minggu pagi habis olah raga di Lapangan Merdeka

Untuak sanak nan sadang gilo
Jo Orgen tunggal di Palanta

Dasriel

Sent from my BlackBerry®