All dunsanak nan berbahagia

Aneh juo pasan ambo nan sampai ka Pak
Taufiq Rasjid.  Bahaso masin ruponyo, nan ndak bisa awak pahami. Pada di kompor
kaciak ambo nan sadang tajarang lai
ndak manga2 doh.

Mungkin dek ambo pakai baso malaya jadinyo kacau.
Antah baa di kompor sanak nan lain?

Padahal pasan ambo tu co iko ha:

--------------
Encik Al Haqir

Tepesona betul saya lepas
membaca kisah encik tu, kerana talipon bimbit tecicir, tengah malam buta pulak
masih boleh balik.  Dah saya baca belek-belek kisah encik ni, dah
saya simpan pulak di komputer saya.  Tapi
ada sikit saya tak paham cakap awak tu, seperti ”meluru” (bergegas?),
”penyidai” (pintu?), kat (kartu?), sama satu lagi ”menyeluk” (merogoh?).

Kalau awak tak
sibuk sangat, boleh dah buat kisah camni lagi dalam bahasa encik sini?

He..he..

Wassalam,

ZulTan,

L, 49+, Bogor

-

Pada Kam, 04 Feb 2010 17:17 EST taufiqras...@gmail.com menulis:

>Canggih juo pasan apak ko.  Indak tantu dek kompor ambo apo nan kadibueknyo
>
>Jadi indak bisa pulo ambo mambaconyo jo caro nan biaso
>
>Wass
>TR
>Sent from my BlackBerry®
>powered by Sinyal Kuat INDOSAT

      Akses email lebih cepat. Yahoo! menyarankan Anda meng-upgrade browser ke
Internet Explorer 8 baru yang dioptimalkan untuk Yahoo! Dapatkan di sini!