________________________________
Dari: Bujang Pono <bujangp...@ymail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Jum, 5 Februari, 2010 13:49:05
Judul: Bls: [...@ntau-net] MENDAGRI TEGASKAN PENERIMA FEE HARUS DITINDAK.

jalan hidup masing2 urang ko lah ado bos,,,, kalo sadonyo nio jadi direksi sia
pulo yg kan jd tukang sayua, dll.

--- Pada Jum, 5/2/10, asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang,