  From: Ibnu Mas'ud
  To: rantaunet@googlegroups.com
  Sent: Thursday, February 11, 2010 1:23 PM
  Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Apakah Nasrudin Pantas dihukum mati

  Assalamu'alaikum w.w.

  Kadang-kadang kito lupo, bahwa kito paralu membatasi diri untuak indak
manjadikan urusan ugamo manjadi bahan gurauan. Memang kalau kito kaja bana,
acok  kito menganggap "iko kan hanyo senda gurau dan masak hanyo sakitu itu
kito badoso pulo". tapi nan jaleh dalam ugamo kito dilarang manjadikan ugamo
sebagai senda gurau. Apolagi mambuek-buke curito tentang makhluk Allah yang
mulia sarupo dibawah. Takuiklah kito kapado azab Allah subhanahu wa ta'ala.
Kito ndak tahu apokah umua kito masih ado isuak hari. Mari kito buek karajo nan
ado mamfaat untuak akhirat kito. Mohon maaf atas saran ko.

  Wassalamu'alaikum w.w.

  Ibnu Mas'ud

  dari Pakanbaru