From: andre suchitra <89.an...@gmail.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Sent: Thu, February 11, 2010 10:13:44 AM
Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Apakah Nasrudin Pantas dihukum mati

Dan juga worst case nyo mgkn dikategorikan  mendustakan hal2 nan ghaib sanak
eri.

Apokah sanak Aslim ko pernah memang basuo jo malaikat Maut (setahu ambo Izrail
ko lemah riwayatnyo CMIIW)?

karano klo hal2 goib ko, awak ndak bisa main2 saja...

Apokah dengan Allah dan ketentuannya kita bermain2, apolai iko adolah hal nan
ghaib?

Dan juo awak sadonyo mungkin rancaknyo hati2 jo 'cerita2 yg sekilas sangat
simpatis' tapi kadang2 ndak ada dasar dalilnyo :)