Mangadu lah ambo ka Pak TR dulu

Pak..lah dikaluakan dek Da Zul...baa istalah Pak TR "pataruhan" :)

Di indonesia raya kannyo bahaso minang awak,

"Petang hari  kemaren saya melihat ada orang dilanggar oto"

"Orang  ini baru belajar bawa oto dia, bulan yang lalu  dilanggarnya pula surau
kampung, cair beranda depan surau itu dilanggar otonya"

Jadi da Zul, tukang ubek nan mambaok kopor  E-colak tu lah banomor kombinasi
kopor tu untuak mambukanyo, (ha ha ha jadi ingek tukang ubek di letter U Pasa
Raya Padang, bara lah ka ambuih mik nan basaruang sapu tangan tun balasuih
lasuih berdesir co ula, ula dalam kotak sabalun tajua ubek kurok,panau, kada
alun kalua lai, abih di hawo e panonton dek ambuih mik nyo ko :)

Ambo pikia Da nan sakik manahun tu tantara pusek, nan manggeretak cino tagak
sabalah kida tu ndak

Sagitu dulu Pak TR aduan ambo, lai ndak main parok Da Zul pagi ko, jadi ndak
abih bana buah ambo do

Wass-Jepe
Galak sengeang mode on
Masih ingek da Zul kecek Apek dipariso tantara pusek tu