Sanak Jepe, ambo ingek sangkek karajo di Caltex Duri, dan Schlumberger Duri,
tahun 77-82,

Kalo kito stand by, manunggu rig circulation fluid, kito mamanciang di hutan
sekitar Kopar, didaerah Duri Outside Area.
kadang kalo kito pakaiumpan udang bisa tatangkok ikan Barau ko (sabangso
gariang tapi labiah bakilek dan badannyo agak pendek gapuak), kadang dapek
pulo ikan Arwana nan disabuik Ikan Kayangangan dek urang Riau.

Tapi nan paliang banyak dapek ikan baung, lais, bujud...

Pernah, ambo mamanciang samo jo urang Sakai nan mamanciang sambie balagu, inyo
dapek ikan bujud gadang (sabangso ikan bakok raksasa), kito hanyo dapek ikan
kapareh. Ambo mambaok nasi jo lauk dari Mess, ambo agiahkan ka urang Sakai nan
ado anak ketek duo urang.

Minggu barikuiknyo, ambo mamanciang baliak di sinan. Kabatulan Sakai tuh
pondoknyo di tapi batang Kopar tuh...

Tibo-tibo sampannyo datang mandakek ka ambo, inyo manyapo ambo...
"Bapak, ini ikan buat bapak", sambil maagiahkan duo ikue ikan bujud gadang ka
ambo.
"Brapo hargonyo pak", kato ambo.
"Idak bayar, buat bapak baik", katanya lagi

Rupanya ia membalas pemberian saya nasi mess tempohari...

He, Sakai lugu dan tahu terima kasih....

pengalaman berharga buek ambo

wass

--- Pada Rab, 10/3/10, jupardi...@yahoo.com <jupardi...@yahoo.com> menulis:

> Dari: jupardi...@yahoo.com <jupardi...@yahoo.com>
> Judul: Re: [...@ntau-net] Pangek Barau
> Kepada: rantaunet@googlegroups.com
> Tanggal: Rabu, 10 Maret, 2010, 3:17 AM
> Rita
>
> Barau ko
> Sabana santiang jujuinyo jiko panciang awak dimakannyo
>
> Ditahun 1998 ambo pasai mamanciang ikan ko, disungai nan
> mengalir dalam hutan masih labek
>
> Daerah Sei Kebaro perbatasan Riau Sumut
>
> Jadi kami basampan menyusuri sungai nan dibalakang camp
> agak jauh kadalam hutan saketek. Umpan nan paliang paten
> [...]

      Lebih aman saat online. Upgrade ke Internet Explorer 8 baru dan lebih
cepat yang dioptimalkan untuk Yahoo! agar Anda merasa lebih aman. Gratis.
Dapatkan IE8 di sini!
http://downloads.yahoo.com/id/internetexplorer/