From: Hayatun Nismah Rumzy <hnis...@yahoo.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Melihat Minangkabau dari sudut lain
To: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sunday, April 4, 2010, 2:22 PM

Assalamu Alaikum W. W.
Batua sagalo nan dikatokan ananda Zul iko, tapi ado nan bundo hibur diri bundo
yaitu indak ado nan tingga dikolong jembatan. Jadi diumua bundo kiniko bundo
tak ado dayo salain bausaho untuak bado'a. Mako kiniko mangusahokan, mando'akan
supayo keadaan nan lah sedemikian bejatnyo tu barubah. Bundo iri manengok
nagari urang yang bisa memanfaatkan resourcenya baik segi human atau
keindahannya. Pai bundo ka Lombok, bukan main urangnyo ramah2 mangatokan
Selamat Datang dsb. Sudah tu makanannyo dibueknyo bervariasi. Urang awak
pantang kalangkahan karajo mangana-ngana maso saisuak maso Hatta, Sjahrir, Haji
Agus Salim, Tan Malaka. Ingek taruih bundo manengok keramahan dinagari jadi
ingin urang nak mangunjungi duo kali.
Pulang bundo ka Padang di Airport bundo mancari urang manjapuik manengok suok
kida bundo dihariak
dek supir taksi liar  jan tragak manghalang urang. Ironis memang pai kanagari
urang awak dihargai urang tapi dinagari sendiri - urang awak tusalalu negative
thinking. Bundo sakik hati apo lai urang nan baru datang turis.
Pangalaman bundo di Jakarta pernah dapek supir taxi urang Minang dari Airport
bundo labiahkan tip saketek inyo indak batarimo kasih tapi lalu nyo manjawab
indak ditambah buk?Angan-angan bundo: Sumbar tu manjadi nagari wisata urang
datang mambao pitih mambuek makmur.Tapi keraman, kejujuran paralu. Jago taruih
kualitas jan kalau lah maju kualitas turun tengok kripik2 oleh2 siapo punyo?
Pai bundo ka Great Wall nampaknyo wisatanyo  maju sabab diatur pamarintah.
Indak ado pengemis dan indak ado nan manipu.
Pai bundo ka Sikuai indah tapi sepi. Awak lah pueh sajo dg keadaan sekarang lah
banyak nan datang. Tolong majukan wisata supayo urang datang mambao pitih. Jan
ditangani turis - jan ditipu urang datang. Ko ado urang Australia badarah darah
dan dikatokan dek kapalo Parawisata indak problem. Probelm gadang tu nyo ka
mambari tahu ka kawan2nyo.
Terakhir mari awak bado'a supayo nagari awak tu makmur.
Bundo ingek do'a nabi Ibrahim untuak anak2 dan keturunannyo menjadikah negeri
yang aman kaya dan do'anya dikabulkan oleh Allah SWT. Tiap tahun dari seluruh
dunia orang datang maantakan pitih naiak haji. Basitu juo minyak malimpah. Ya
Allah jadikanlah negriku Sumatra Barat negeri aman damai dan rezki yan melimpah
- karena tanpa uang orang terbatas untuk beramal.
Kok buliah bundo bapandapek urang nan paliang tapek untuak bagian Parawisata
iyolah Nofrins - eeee I am thinking aloud.
Wassalam bil maaf
Hayatun Nismah Rumzy (71+)

Note: Do not ask what Minang do for you but ask you have done for Minang"