Pandapek ambo sanak

Tingkatkan daya tahan kelurga inti, setelah itu nan sa jurai, naiak sa kaum,
taruih ka suku, baru ka nagari. Nagari kuek, kueklah alam Minangkabau. Kok
ado paga nan rumpang yo di sisik, kok ado lantai nan lapuak yo di kajangi,
kok ado tonggak tuo nan goyang yo di pataguah. Kalau keluarga inti telah
memiliki ketahanan, aqidah, barangkek ka ketahanan ekonomi jo sumberdaya,
baa bana rayuan, indak ka tambuak. Nan sulik adolah mendisiplinkan diri dan
keluarga sendiri. Tapi kalau itu tercapai, mako akan berdampak kepada
ketahanan komunitas yang lebih luas.

Ado suatu kisah, buliah dianggap pesimis, buliah di renungi labiah jauah.

Seorang alim di nisannyo tertulis sebagai berikut
1. Ketika saya umur 20 tahun, saya ingin mengubah dunia, tapi kemudian pada
umur 30 tahun saya sadar bahwa saya tidak mampu, maka saya putuskan untuk
mengubah negara saya.
2. Ketika saya telah berumur 40 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah negara saya, maka saya putuskan untuk mengubah masyarakat
saya.
3. Ketika saya telah berumur 50 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah masyarakat saya, maka saya putuskan untuk mengubah keluarga
besar saya.
4. Ketika saya telah berumur 60 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah keluarga besar saya, saya menemukan strategi paling jitu,
yaitu perubahan akan terjadi dengan cepat ketika saya memulai dari keluarga
kecil (inti). Tetapi ketika saya akan memulai strategi jitu itu, tenaga saya
sudah tidak ada dan saya kemudian meninggal dunia.

Intinyo usul ambo, untuak menghadapi serangan ka aqidah iko, mungkin link
yang sanak kirim adolah satu sajo dari ribuan upaya lain untuak ma aliah
tampek tagak urang Minangkabau, adolah dimulai dari keluarga inti kito.
Kalau tipak di kamanakan, mako mulailah dari kamanakan di bawah daguak dulu.
Tapi jauah nan labiah pantiang adolah paga diri sendiri yang di pataguah
partamo, bahaso adatnyo "Sauak ayia, mandian diri".

Talabiah takurang, mohon maaf

Salam

Andiko Sutan Mancayo

Pada 16 April 2010 22:38, noveri maulana <djoemal...@yahoo.com> menulis:

> Assalamu'alaikum wr,wb,
>
> Mamak, Bapak/Ibu jo Uda-uni nan di palanta...
>
> Baa pandapek Mamak, Bpk/Ibu dan dunsanak palanta jo video nan ciek ko....
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LQLRZKSKPpQ&feature=related
>
> cukuik takajuik kutiko ambo manamukan video ko dek ndak sangajo bakaliaran
> di youtube. Mohon komentar mamak, Bpk/ibu jo dunsanak kasadonyo...
>
> wassalam,
>
> Noveri-22-korea

  • ... noveri maulana
    • ... Riri Chaidir
      • ... noveri maulana
        • ... Riri Chaidir
          • ... noveri maulana
            • ... Riri Chaidir
      • ... asfarinal, asfarinal, asfarinal, asfarinal nanang, nanang, nanang, nanang
    • ... andi ko
      • ... noveri maulana
    • ... Elthaf Hidjaz
      • ... noveri maulana