________________________________
Dari: andi ko <andi.ko...@gmail.com>
Kepada: rantaunet@googlegroups.com
Terkirim: Sab, 17 April, 2010 01:01:20
Judul: Re: [...@ntau-net] Khutbah kristiani berbahasa Minangkabau di Youtube

Pandapek ambo sanak

Tingkatkan daya tahan kelurga inti, setelah itu nan sa jurai, naiak sa kaum,
taruih ka suku, baru ka nagari. Nagari kuek, kueklah alam Minangkabau. Kok ado
paga nan rumpang yo di sisik, kok ado lantai nan lapuak yo di kajangi, kok ado
tonggak tuo nan goyang yo di pataguah. Kalau keluarga inti telah memiliki
ketahanan, aqidah, barangkek ka ketahanan ekonomi jo sumberdaya, baa bana
rayuan, indak ka tambuak. Nan sulik adolah mendisiplinkan diri dan keluarga
sendiri. Tapi kalau itu tercapai, mako akan berdampak kepada ketahanan
komunitas yang lebih luas.

Ado suatu kisah, buliah dianggap pesimis, buliah di renungi labiah jauah.

Seorang alim di nisannyo tertulis sebagai berikut
1. Ketika saya umur 20 tahun, saya ingin mengubah dunia, tapi kemudian pada
umur 30 tahun saya sadar bahwa saya tidak mampu, maka saya putuskan untuk
mengubah negara saya.
2. Ketika saya telah berumur 40 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah negara saya, maka saya putuskan untuk mengubah masyarakat saya.
3. Ketika saya telah berumur 50 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah masyarakat saya, maka saya putuskan untuk mengubah keluarga
besar saya.
4. Ketika saya telah berumur 60 tahun, ternyata saya sadar bahwa saya tidak
mampu mengubah keluarga besar saya, saya menemukan strategi paling jitu, yaitu
perubahan akan terjadi dengan cepat ketika saya memulai dari keluarga kecil
(inti). Tetapi ketika saya akan memulai strategi jitu itu, tenaga saya sudah
tidak ada dan saya kemudian meninggal dunia.

Intinyo usul ambo, untuak menghadapi serangan ka aqidah iko, mungkin link yang
sanak kirim adolah satu sajo dari ribuan upaya lain untuak ma aliah tampek
tagak urang Minangkabau, adolah dimulai dari keluarga inti kito. Kalau tipak di
kamanakan, mako mulailah dari kamanakan di bawah daguak dulu. Tapi jauah nan
labiah pantiang adolah paga diri sendiri yang di pataguah partamo, bahaso
adatnyo "Sauak ayia, mandian diri".

Talabiah takurang, mohon maaf

Salam

Andiko Sutan Mancayo

Apakah Anda Yahoo!?
Lelah menerima spam?  Surat Yahoo! memiliki perlindungan terbaik terhadap spam
http://id.mail.yahoo.com