Assalamualaikum,wr.wb.
Sanak-sanak Mulyadi, Iqbal, Riri sarato Ananda Noveri  nan babagi pangalaman
di palanta,

Ambo lai manyimak sajak duo pakan ko baralah ka sibuk nou Sanak Mulyadi ....
ka ma antakan anak gadih bungsu  ka Banduang. Alhamdulillah alah sampai di
Dago Asri dan siap untuak  testnyo di UPI.  Doa kito menyertainyo,

Tahun talewaik Sanak Riri nan 'senam jantung'.....Alhamdulilah putri liau
alah sikola di Bandung pulo. Kalau ngak salah ingek..... putri liau ko
sempat sakik sabalun ka Bandung yo Pak Riri ?

Awak simak pulo putra Pak Iqbal..... test di Padang. Semoga lulus....
Ananda Noveri, alhamdulillah berhasil dapek bea siswa nan di uruihnyo sajak
tahun lalu.... kini lah sanang di nagari Gingseng ko;
Tarnyato kasadonyo terlaksana dengan 'ora et labora'

Babagi pengalaman pulo ambo saketek, baa rasonyo 'bausaho dan badoa' demi
keberhasilan putra putri awak.
Pada tahun 95, putra ke-2 kami.... lulus SMA 1 Medan Jurusan Paspal...... ke
Bandung mamiliah masuk Ekonomi Unpad. Ketika ditanya alasan atas pilihan nan
berseberangan itu... dengan santai menjawab  " Yang 'menguasai dunia'.. ya
Ekonom".    Oya.... saya timpali bahwa ' 'Bahasa Inggeris adalah Jendela
Dunia'.  Maka jadilah dia mahasiswa FE Unpad....... dan aktif di LIA'.
Setamatnya dari Unpad..... ditawarkan jadi PNS.....tak berminat...... selama
beberapa bulan mancubo karajo di bank...... hanya sabulan sabulan sajo lalu
cabut.
Kudiannyo inyo ikuik test di Deplu.....test demi test
dijalaninyo....alhamdulillah....kini alah di kbri.

Kemandiriannyo ruponyo terbina sajak kami tinggakan di Medan baduo sajo jo
uni no jauah dari rang gaek nan tugas di Palembang.  Baitu juo katiko di
Bandung.... dilapeh pulo kost surang
Sakitulah sakileh babagi dari ambo...semoga ado manfaatnyo. Namun mohon maaf
talabiah takurang maklum lah....

Nan sayangnyo ndak sempat kopi darek jo Datuak..... tau tau alah sampai pulo
di Palembang.
Namun pilihan tempat kost di Dago Asri sabana patut..... kemana-mana dakek
Baitu juo dengan Sanak Riri.....tak sempat pulo kopi darek..

Akhir kalam, mudah2an putra putri sanak sukses dan selalu dalam
lindunganNya.Amin

Wassalam dan teriring doa,

Masrur Siddik, 68th
bermukim baliek di Bandung