Waalaikumsalam wr,wb.

Uda Masrur dan Dunsanak Sadonyo.

MInta maaf ambo ka Uda Masrur, lah taniaik ka singgah ka tampek Uda, tapi
alun alun terlaksana juo lai.

Anak gadih ambo indak bisa masuak ka ITB do Da. Mungkin "bukan jodohnya".
Jadinyo "baliau" tu kuliah di Sastra Perancis UI (iko nan dincernyo dari
awal, awak jo nan salah mambujuaknyo mancubo ka nan lain)

Ado 3X kesempatan tes, 2 nan partamo batal. Partamo ado "PMBP di Daerah",
tapi anak ambo ndak jadi daftar karano sehari sesudah tes (di Jakarta) inyo
ado ulangan di SMAnyo, katonyo takuik kacau konsentrasi.

Nan kaduo, "PMPB Terpusat" di Bandung. Nan iko rasonyo lah lumayan siap.
Hari Sabtu - seminggu sebelumnya - kami lah pai maambiah Tanda Peserta
Ujian, lah basilau pulo lokasi ujiannyo. Alhamdulillah, lah dapek pulo
tampek menginap di sebuah Mess, persis di sabalah ITB tu.

Dek karano badannyo angek, pulang dari Bandung tu kami langsuang ka Dokter.
Dicurigai demam berdarah. Hari Seninnyo masuak rumah sakik. Hampia seminggu
di situ. Kalua dari rumah sakik hari Minggu siang, persis samo jo urang
bubar tes di Bandung tu (Urang tes Sabtu dan Minggu).

Kesempatan katigo ado, SNMPTN. Nah waktu itu anak ko mangecek, "tapi
pilihannya sesuai preferensi aku ya ..."
Pilihan partamonyo Sastra Perancis - UI, kaduo Ilmu Komunikasi - UI, katigo
ITB (lupo ambo jurusannyo).

Alhamdulillah, dapeknyo sesuai pilihan partamonyo. Dan Alhamdulillah, ambo
liek baliau tu lai "enjoy" di situ.

Kudian baru tapikia dek ambo, bahwa "*moral of the story*" ko, "keinginan
anak yang bersangkutan" labiah "didanga dek Nan Di Ateh" dibandiangkan
keinginan awak sebagai bapaknyo".

Iyo pulo, ambo pikia2. Karano selain SNMPTN itu, ambo banyak mamintak ka
baliau tu untuak ikuik juo tes2 di tampek lain, tapi ndak ndak jadi, atau
jadi tes, tapi ndak lulus. Mungkin juga karena untuk yang lain itu, nan
minat apaknyo, bukan si anak :)

Riri
Bekasi, l, 47