From: "Muljadi Ali Basjah" <mulj...@gmx.de>
Date: Sat, 24 Apr 2010 12:04:12
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: Re: Bls: Re: [...@ntau-net] OOT:  Matematika 16

Assalamualaikum Wr. Wb. Bung JePe.

Tarimokasiah banyak, ateh  panjalehannnyo (salah atau indak-salah).
Nan ambo lah mangaku salah, lah mintak maoh ka Bu Reni.
Mudah2an baliu mamaohan ambo, jo hati ringan.

Bak kato pepatah urang awak "Lain lubuak lain pulo ikannyo".

Ambo raso, pass bana pepatah itu jo situasi ambo wakatu bagurau tu, tagantuang
jo persepsi jo kondisi nan mambaconyo.
Ambo baokan sajo ka eloknyo, ambo salah, ambo mintak maoh.

Al Quran, cieknyo, tapi nan persepsi manusia2nyo kan (ado) gak balainnyo,
tagantuang jo dayo cerna utak masiang2.(Iko pandapek ambo ko Bung JePe)

Tapi dek ambo nan salah dalam hal (URANG RUMAH)nan assositipnyo (bisa) negatip,
tantu iyo minta maoh.

O gulai ayam kampuang jo daun kamumu, itu makanan nan ambo lah lamo bana indak
maresapinyo.
Hanyo Almh. Mande ambo nan mamasaknyo lansuang, yo daun kamumu jo ayam
kampuang, gak kuniang warano kuahnyo yo.

Kami Juma'at kapatang iko goreang hati ayam balado jo patai, yo lamak bana
rasonyo.
Dek lah lamo lo indak makan patai eh.
Karano kadai Chino panjua patai 125 km dari dusun kamiko, sambia mambuek baru
pasport kaduo anak bujang ambo di KJRI, singgah ka kadai chino mambali sagalo
bahan2 baku untuak makanan2 Asia. Yo lah sabana urang gunuang, tibo dikota
metropolitan, baborong sagalo nan paralu.
Apo lai ado 2 anak bujang ambo nan jadi kusia jo knek gurabak padati nan
stationwagen, sarek bagasi gurabak jadinyo.
Sayang bana patainyo, patai dari Thailand, memang lamak juo gak gadang2
inceknyo. Bak kato urang2 Thailand nan nasionalis:"Apo2 nan dari Bangkok lamak
sadonyo"
Tapi nan malamakannyo, iyo haragonyo Bung JePe 2,50 Euro/ 100 grm.
Di kusia jo kenek padati serap, iyo bapugeh sen sapueh2nyo, dek supir baliak ka
asrama kampusnyo 250 km dari siko, nan knek labiah cangok lo lai. Karajo
pancaliah, tapi makan paliang banyak, biaso anak bunsu.
Pagi cako dadiah/keju Italy "mozzarella du bufala campano" 125 grm 2,00 Euro,
jo roti Juruman dari dusun siko sen diadu.... mantap.
Beko siang ado undangan ngaji ditampaik kawan, jo M'siswa2, sakalian makan
siang, sisonyo barenjeng pulang njek makan malam.
Bisuak siang tahugoreang ala Medan, tahu (Vietnam) goreang , toge/kecambah
Bulando, kangkuang Thailand, sabangso lobak Vietnam, jo ercis Juruman. Kacang
tanahnyo dari Gambia, daun limaunyo dari Thailand, gulo sirahnyo nan dari
Jampang dakek Palabuahan Ratu, karupuak udangnyo dari Vietnam lo lai.

Sakitu sen dulu Bung JePe, ota2 dari ambo.

Wasalam,
Muljadi
-------- Original-Nachricht --------