Dinda, kito serahkanlah tugas jadi imam dan khatib tu ka nan labiah tapek.
Keahlian ambo jadi makmum sajo.
Powered by Telkomsel BlackBerry®

-----Original Message-----
From: ajo duta <ajod...@gmail.com>
Date: Sat, 24 Apr 2010 18:57:42
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: Bls: [...@ntau-net] Undangan PMC

Salamaik bakumpua di PMC. Sekedar mangingekkan ka Uda Saaf,
siap siap jadi imam dan kultum di musajik PMC. Nampaknyo alah
tradisi penghormatan untuk tamu nan datang. Yo baitu pak Doto Emi?

wassalam

2010/4/24 Dr. Saafroedin Bahar <saaf10...@yahoo.com>

> [...]
> - Hapus footer & seluruh bagian tdk perlu dalam melakukan reply
> - Untuk topik/subjek baru buat email baru, tidak dengan mereply email lama

Wassalaamu'alaikum
Dutamardin Umar (aka. Ajo Duta),
gelar Bagindo, suku Mandahiliang,
lahir 17 Agustus 1947.
Nagari Gasan Gadang, Kab. Pariaman. rantau: Deli, Jakarta, sekarang
Sterling, Virginia-USA
"menjadi bagian dari sapu lidi, akan lebih bermanfaat dari pada menjadi
sebatang lidi"