Assalamualikum Wr.Wb. yth. Bapak Suryadi, Bapak Ibnu Mas'ud.

Pengalaman ambo mambali jo harago nan tinggi bana, itu juo mambuek urang maleh
kapasa.
Ciek lai, wakatu ambo ka Mall di MDN, kabetulan ambo mambao unjuik dipungguang
DAYbackPACK, isinyo peralatan puterek jo laptop. Unjuik ambo biaso2 sajonyo
EIGER buatan Bandung nan sederhana tapi teknis rancak nan spesial njek Laptop
jo kamera, hitam pakek saluruahnyo raginyo.
Manuruik ambo modenyo sederhana nan ambo katujui, indak tampak penampilan njek
laptop atau kameranyo nan co diurang lain tas2 sisampiang, tas2 jenjeng -
laptop jo tas2 kamera spesial nan rancak2 nan siaftnyo mangundang perhatian
urang.

Jadi pelayan toko maminta ambo supayo manitipkan kambuik (nan isinyo
laptop+kamera DayBackpack)ditampaik panitipan. Jo sopan santun ambo
jawab.:"Maaf Pak, kalau begitu saya tidak usah saja masuk, lain kali saja."
Eh kudiannyo, komentar pelayan itu;" ngak bakal hilang Pak, kami jaga, kami ini
bukan pencuri, Tas begitu saja...... lagian kalau hilang kan bisa diganti kok"
Ondeh mandeh... ambo jawab sajo jo elok, "tidak apa2, tidak mau merepotkan
bapak2 sekalian, makanya lain kali, kalau saya kesini tidak bawa tas2 apapun".
Mungkin juo, dek penampilan ambo nan baKambuik, pantalon linen jo T-Shirt polos
nan lah ba-paneh2 saharian, jo pakai tarompa bajalan untuak klima tropis(bukan
sendal jepi karet doo).
Tapi seandainyo ambo pakai jas hitam, sapatu bakilek, pakai tas laptop nan
tanamo nan basandang co sisampiang, rasonyo indak musti dititipkan, dek ado
ambo liek urang nan penampilannyo mentereng co itu masuak sen katoko tasabuik.
Kalau sibulek tantu iyo bebas taruih........as usual

Itulah negeriku, bangsaku, yang terkenal dengan sopan santunnya.

Wassalam,
Muljadi

-------- Original-Nachricht --------