From: rahyussalim2...@yahoo.co.id
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Tue, 6 Jul 2010 09:56:16
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: [...@ntau-net] Peneliti hub etnik minangkabau dg darah tenggih

Assalamualaikum,
Sanak sadonyo. Duo tigo ari nan lampau ambo batamu jo salah surang ahli gizi
klinik penguji tamu dari FKUI nan kebetulan baru salasai mauji disertasi DOKTOR
mahasiswa S3 Kedokteran FKUAndalas. Dek tau baso amboko urang Minangkabau
bacaritolah ibu dotor panguji ko tantang kesan inyo mengenai disertasi dr Delmi
(ambo indak tau persis pulo namo mahasiswa S3 tu).
'Luar biasa' kato pangujiko takjub. 'Baru kali ini saya menemukan mahasiswa
doktoral daerah yang cemerlang di kampungnyo. 'Apa sih bu yang ditelitinyo'
tanyo mbo ka ibuk tu. 'Wah saya lupa persisnya, tapi intinya adalah pengaruh
masakan padang (minangkabau) terhadap timbulnya plak di pembuluh darah pada
penderita darah tinggi dari etnik minangkabau' jawek ibuk panguji tu sambi
mamacik kapalo e manando an baliau agak lupo2 ingek, tapi antusias. 'Saya ingin
memberikan nilai cum laude untuk dr Delmy, karena kebaruan, metodologinya yang
canggih apalagi dia adalah mahasiswa doktoral pertama di FKUA' tambuah ibu ahli
gizi itu takjub.

Bakali-kali Ibu Ahli Gizi Klinik kok capak capak baruk i mangomentari disertasi
dr Delmi tu sampai akhirnyo Argentina kalah dek Jerman baitu pulo kacang abuih
sabelek alah pulo abih.

Kamipun bapamitan sasudah maota inyak inyin jo baliau nan bulakangan ambo baru
tau baso baliau ko pernah pulo manjadi sekretaris Prof Fasli Jalal di Diknas.

'Kalau jadi ibu datang ke Padang untuk menghadiri sidang terbuka, ingin pula
lah saya mendapatkan copy disertasi dr Delmi tu. Salam pula dari saya yang
sedang bersitungkin menddapatkan grant penelitian dari Dikti' ucap saya diakhir
pertemuan ngalor ngidul itu.

Sukses untuk dr Delmi (walau mbo indak kenal baliau). Mungkin sanak di palanta
ko adoh nan kenal.

Rahyussalim