Dulu ado urang batanyo...
Di ma rumah kau di Kukuban Piak?
Di jaweknyo:

Rumah ambo di Jalan Tangah, di ateh labuah kalau bajalan arah ka Sungai
Batang. Persisnyo di bulakang rumah pak pos, sabalah suoknyo parak pelo
kayu. Jadi dari labuah gadang, kalau lah nampak mushala Darussalam di
baruah, ambiak simpang
ketek belok kida. Masih nagari Maninjau tapi bagian nan selatan, Masuak
daerah Agam barat.

Hahaha... Nyo ampai manyabuik sadonyo arah... :)

Salam,

RD
Pada 25 Agustus 2010 08.57, Riri Mairizal Chaidir <

mengganti subjeknya.