Assalamu'alaikum Wr. Wb.

Mak Ngah jo Kanda TGM,

Itu bana nan tajadi di Puti Gala Mainda alias PGM duo minggu belakangan ko
mah :)

Ambo kebetulan ikuik ICM (International Congress of Mathematicians),
pertemuan matematika terbesar nan diadokan sakali 4 tahun ko jo modal
dengkul (hehe... PNS golongan III model ambo ko sayoknyo sabana singkek, kok
ndak ado nan manyambuang sayoknyo, murai ko ndak bisa tabang kian
kamari doh, hahaha).

Kalau peserta kongres nan lain tersebar di berbagai hotel di Hyderabad, dan
dengan biaya sendiri, kami sado nan gratis ko diinapkan komite penyelenggara
di Guest House nyo pabrik IT terbesar di India.

Jadilah kami terisolasi dari dunia luar, hehe.  Di kompleks nan lawehnyo
labiah dari 100 hektar ko, kalau dalam gedung-gedungnyo, awak raso di kapa
StarTrex. Kalau di taman-tamannyo, awak raso di abad ka 25, hihihi. Tapi
menu makanannyo Alhamdulillah iyo sabana sero. Kito bisa mamiliah, menu
Asia, Eropa, Latin, atau India. hehe...  lumayanlah kalau pas babuko...

Baitu dijapuik di Bandara jolong tibo, dan sampai dikompleks penginapan,
langsuang kami di ambiak foto jo sidik mato:)  Ndak lamo kalua kartu
identitas nan alah ba barcode sakali. Sadang awak di foto maambiak
identitas, kironyo kopor jo tas awak di dalam oto sadonyo lah diangkuiknyo
ka ruangan screening. :)

Kartu 'KTP' nan pakai nomor identitas tu harus kami pakai salamo di dalam
kompleks.  Sado urang nan lalu lalang dalam kompleks tu, sajak petugas,
tamu, dan staf selalu mamakai kartu masing-masing, salamo 24 jam. Identitas
awak indak lai marujuak ka namo, tapi ka nomor.

 Semua serba teratur dan mengikuti algoritma. Sajak jago lalok sampai ka pai
lalok baliak, sadonyo urang patuah jo rule nan ado. Sampai-sampai urusan
'penyedian dan pemakaian payung' untuak bajalan dari satu gedung ka gedung
nan lain atau untuak jalan-jalan di dalam taman kompleks perusahaan ko juo
pakai rumus. :)

Satiok pagi katiko mobil panitia manjapuik ka pai kongres, atau katiko sore
kami pulang dari Hyderabad International Convention Center tampek kongres,
nomor identitas kami di penginapan ko di screen baliak.

Kapatang ambo ado urusan pribadi ka Hyderabad city center, ambo minta tolong
petugas mancarikan taksi. Langsung ta catat: si 'nomor sekian' kalua jo
Taksi Easycab yang bernomor pintu sekian, hehe. Tapi rancak juo, kok ado
kami nan dilarikan sopir taksi, tantu bisa capek dilacak, :)

Salam,

Rita D. Lukman
---- Si PGM dengan Identitas bernomor sekian, :)

++++++++++++
Pada 28 Agustus 2010 10.14, Masdar TGM <masdar....@gmail.com> menulis:

> Pernah dulu katiko jaman masih katumba di Amrik TGM cubo mambao pulang ka
> apartemen ciek caller ID nan lah tercatat di jaringan pamarentah,
> masiiiiiin....masin, lah sahambuah data pribadi panalepon nan disajikan we e
> ka awak. Satiok talepon nan masuak lansuang diproses datiak itu juo dek
> masin koler pak Idi tu, sahinggo awak alah tau banyak jati diri si panalepon
> sabalun awak maangkek gagang talepon. Padahal, itu masih tahun katumba,
> apolagi kini lah tahun gulo anau bagai, tantu lah sahambuah dikali sahambuah
> pulo tambahe jati diri warga nan masuak ka masin koler pak Idi tu.
> [...]

Posting yang berasal dari Palanta RantauNet ini, jika dipublikasikan di tempat
  2. E-mail attachment, tawarkan di sini dan kirim melalui jalur pribadi;
- Tulis Nama, Umur dan Lokasi pada setiap posting
- Hapus footer dan seluruh bagian tidak perlu dalam melakukan reply
- Untuk topik/subjek baru buat e-mail baru, tidak me-reply e-mail lama dan
mengganti subjeknya.