From: hrees_...@yahoo.com
Sender: rantaunet@googlegroups.com
Date: Sat, 28 Aug 2010 14:50:04
To: <rantaunet@googlegroups.com>
Subject: Re: [...@ntau-net] Re: Pembahasan KKM Berlangsung Panas

Astagfirullah...
Mohon maaf, kok manjadi contoh pulo israel dek awak. Kadang ambo saketek maraso
badoso juo kalau bakumpua sasamo minang. Terkadang bicaro bakalabiahan. Takecek
buruak suku nan lain. Bantuak minang nan paliang hebat se... Apo ndak salah
awak ko, parangai lah saroman israel/yahudi. ('ashobiah...)...
Ba'a yang elok kiro-kiro?
Wassalam
haris-jumadi, 34, Pekanbaru