Mohon izin sato ambo sakaki,
Sebaiknyo caro nan bantuak iko indak dibiasokan di milis RantauNet nan ambo
anggap hebat dan terbuka ko (hebat karano anggotanya banyak dan dari berbagai
kalangan urang Minang dan pencinta Minang, terbuka karano bisa dibaco dari
mesin
pencari).

Sebaiknyo ketengahkan diskusi yang lebih mengutamokan 'pergolakan pemikiran',
bukan mencoret kawan dan berkelompok pro dan kontra. Caro seperti itu manurui
hemat ambo akan mengurangi kehebatan milis ko.

Saingek ambo diskusi dengan topik sepeti iko tumbuah jadi 'benci-membenci', iko
jelas tidak sehat. Ambo taringek jo pandempak Sarwono Kusumaatmaja: "Saya
sepakat tidak sepakat". Ambo sarankan awak ketengahkan nan seperti iko ketiko
indak ado titik temu: jika dasar pemikiran (ambo menyebut dasar pemikiran,
bukan
keimanan, karano dasar keimanan seseorang iyo yang bisa menilai Allah SWT nyoh).

Manurui ambo iko sangat penting karano kurang cocok awak mengelompokkan
kawan-kawan HITAM jo PUTIAH, atau ABU-ABU, karano keimanan itu (sebab nan
bantuak iko acok masalah agamo) indak bisa diwakili dengan WARNA. Kurang nilai
awak jo kawan-kawan kalau dikelompokan bawarna-warna sarupo iko.

Bagi ambo forum RantauNet iko didirikan dan berkembang dengan tujuan mulia
untuk
berdiskusi dan berbagi informasi. Mari awak paliharo basamo, nan babeda prinsip
kalau indak ado jalan kalua awak akhiri jo nasehat Sarwono tu sambia maantian
diskusi soal itu. Tapi indak maantian persaudaraan (ambo yakin penunjukan sikap
yang bijaksana bisa mengubah keyakinan urang daripado menghunus pedang).

Mohon maaf mungkin banyak kato nan kurang berkenan. Tarutamo untuak Apak-Apak
nan labiah tuo dari Ambo.

Wassalam,
Syofiardi (40/Padang)