Assalamu'alaikum w.w.

Dikampuang ambo baru-baru iko banyak padi nan dimakan mancik. Urang kampuang
bamufakat untuak kapai kaateh bukik. Untuak ba do'a disitu. Mintanyo selain
kapado Allah tapi juo maminta ka panunggu bukit supayo mancik indak maabih
an padi nan alah ampia disabik.
Terus terang ambo takajuik mandanga carito ko. Ambo cubo malarang dan
manjaleh an bahwa karajo ko sasek dan syirik.
Mereka manjawab bahwa karajo ko alah dilakukan turun temurun. Biasonyo
sasudah pai kaateh bukik tu bisuaknyo mancik lansuang hilang.
Sesuatu nan indak masuak di aka tapi selalu menjadi kenyataan nan dipacayoi
oleh sebahagian urang kampuang ambo.

Babarapo kali pulang kampuang ambo cubo malakukan pendekatan dan memberikan
pengertian bahwa nan mandatangkan razaki jo bencana adolah Allah Subhana wa
ta'ala.
Ado mereka yang bisa paham dan masih tetap sajo ado yang bertahan jo tradisi
nan sasek ko.
Alasan mereka hanyo menjalankan tradisi dan iko yang dilakukan dek niniak
moyang kito dulu.

Wassalam,

Ibnu