From: Muzirman -- <muzir...@gmail.com>
To: rantaunet@googlegroups.com
Cc: MuzIrman Irman <mzir...@gmail.com>
Sent: Mon, October 11, 2010 3:38:38 PM
Subject: Re: Berita Terakhir Re: [...@ntau-net] DOA UNTUK KESEMBUHAN
DUNSANAKMUZIRMAN IRMAN

AssWrWB, IyoAjo Duta, amabo punya restoran Pdg di rumah ambo, kalau isteri
marah, akau massk sendiri, kalau ndk di kasih garam saya curi garam nya,
Hanyo ambo gedek ngomong, sajo, diri sendiri ndak tajago, izinkan ambo hanya
pesan utk
utk dunsanak menjaga makanan nya, urang awak prirotias ka belly. Diabetes ko
indak taraso gejalanyo, ala parah baru taraso. Usulan ambo RN menginisiatif
program olahraga utk kampuang awak.N rutin di lakukan.
Ambo lai main  tennis indoor kalau salju, sendiri ,tp malas juga
melaksanakannya
, indak rutin.

Wass. Muzirman.

Sanak ambo<