» Hasil Pencarian

Ditemukan 22 berita dengan kata kunci KKM :
        * Konvergensi Islam dan Adat Minangkabau
        * Kongres Budaya Ditolak Keras
        * Pembahasan KKM Berlangsung Panas
        * pojok
        * Pro Kontra KKM Terus Berlanjut
        * Kongres Kebudayaan Disepakati Ditolak
        * KKM Salah Samek
        * Kongres Ekonomi Rakyat Minang
        * pojok
        * KKM Sebaiknya tak Dipaksakan
        * Kepala Daerah Pilih Gebu Minang atau Rakyat
        * KKM Mesti Dikunyah-kunyah Dulu
        * Azwar Anas: Tak Zamannya Memaksakan Kehendak!
        * Ratak Pambuluah dek KKM
        * KKM akan Diprakongreskan
        * Prakongres KKM Jebak Gubernur
        * Titian Barakuak
        * Pra KKM Ditolak Rantau dan Ranah
        * Untuk Apa Kongres?
        * KKM Tunggu Keputusan Gubernur
        * KKM Kembali ke Nol Meter
        * Indak Lalu Dandang di Aie
» Hasil Pencarian

Ditemukan 20 berita dengan kata kunci Kongres Kebudayaan Minang :
        * Tiap Nagari Diundang Hadiri KBM
[...]
Dek karano komentar/pandapek ambo tentang Singgalang ambo sampaikan disiko
(rantau-net), mako permohonan maaf ko ambo sampaikan ka Singgalang dan
simpatisannyo nan ado disiko pulo, dikaranoan pandapek atau panilaian ambo
sabagai pambaco Singgalang nan bantuak itu. Ambo bukan ingin mambela diri atau
mambela sia-sia bagai doh, tapi dasarnyo ambo bapandapek bantuak tu adolah dari
hasil searching ambo di webnyo Singgalang bana (datanyo diateh), kasimpulan
ambo
jadinyo bantuak tu. Kasalahan ambo adolah ambo mungkin men-generalisir dari
satu
temuan nantun.

Ambo do'akan semoga Singgalang batambah maju diateh prinsip managak-an harago
diri dengan tetap berpegang teguh kapado ABS-SBK. Amiin.

Dedi N