Tambah carito ciek lai, wakatu ambo lengser dari Caltex dan ikuik Yu
Nakal (Unocal). Ado pulo carito Presiden Megawati basuo Adjo Buih di
Washington dan dijanjikan bantuan $450jt, sananglah ibu Mega dan
bacarito ka Rakyat inyo mandapek bantuan investasi.
Lee Alah bantuan itu adolah investasi Unocal untik pengembangan
lapangan West Seno di selat Makasar.
Takicuah tagak RI 1 jaman itu.